13 תשובות
תחכי שהוא יכתוב
כי הוא מסנן
תחכי ככה זה עם בנים:)
שואל השאלה:
אולי אני אכתוב לו בציניות כמובן, יביצ' למה אתה לא עונה
(חשוב לציין שאנחנו מכירים יחסית הרבה זמן, והוא דואג להבהיר לי כל יום שהוא רוצה אותי, אז זה לא העניין)
אנונימית
חכי
תחכי קצת ואז תשאלי אם יש סיבה שהוא לא עונה לך
כתבי מה הבעייה
e1a
אהה אתמול שלחת הודעה והוא לא ראה אז תחכי
e1a
או לחכות או לרדת מזה כי יש מצב שהוא לא יכתוב..
שואל השאלה:
יש מצב גם שהוא מחכה שאני אכתוב לו כי לפעמים הוא רוצה שאני גם אכתוב לו לבד
אנונימית
תחכי
אבל לפי מה שאת אומרת, את כתבת לו והוא סינן, גם את מחכה שהוא יכתוב לך באותה מידה
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שיש לו לחץ עכשיו בבסיס כי הוא נרדם גם מאוחר.. אז רוב הסיכויים שהוא יכתוב לי יותר מאוחר
אנונימית