13 תשובות
תחכי שהוא יכתוב
כי הוא מסנן
תחכי ככה זה עם בנים:)
שואל השאלה:
אולי אני אכתוב לו בציניות כמובן, יביצ' למה אתה לא עונה
(חשוב לציין שאנחנו מכירים יחסית הרבה זמן, והוא דואג להבהיר לי כל יום שהוא רוצה אותי, אז זה לא העניין)
אולי אני אכתוב לו בציניות כמובן, יביצ' למה אתה לא עונה
(חשוב לציין שאנחנו מכירים יחסית הרבה זמן, והוא דואג להבהיר לי כל יום שהוא רוצה אותי, אז זה לא העניין)
אנונימית
חכי
תחכי קצת ואז תשאלי אם יש סיבה שהוא לא עונה לך
כתבי מה הבעייה
אהה אתמול שלחת הודעה והוא לא ראה אז תחכי
או לחכות או לרדת מזה כי יש מצב שהוא לא יכתוב..
שואל השאלה:
יש מצב גם שהוא מחכה שאני אכתוב לו כי לפעמים הוא רוצה שאני גם אכתוב לו לבד
יש מצב גם שהוא מחכה שאני אכתוב לו כי לפעמים הוא רוצה שאני גם אכתוב לו לבד
אנונימית
תחכי
אבל לפי מה שאת אומרת, את כתבת לו והוא סינן, גם את מחכה שהוא יכתוב לך באותה מידה
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שיש לו לחץ עכשיו בבסיס כי הוא נרדם גם מאוחר.. אז רוב הסיכויים שהוא יכתוב לי יותר מאוחר
רוב הסיכויים שיש לו לחץ עכשיו בבסיס כי הוא נרדם גם מאוחר.. אז רוב הסיכויים שהוא יכתוב לי יותר מאוחר
אנונימית