5 תשובות
כמו שאמרתי. אתה גבר לחיים שלך. הבחירות הם שלך וההורים שלך לא יכולים להגיד לך לנצח מה לעשות. תלמד לנהל אותם עם בחירות משלך
שואל השאלה:
אני במלה לא ישתה הרבה קצת
אני במלה לא ישתה הרבה קצת
אנונימי
שואל השאלה:
אני שתיתי מלא פעמים גם עד מצב של להקיא אבל עכשיו אני לא שותה ואני לא שותה עם המשפחה
אני שתיתי מלא פעמים גם עד מצב של להקיא אבל עכשיו אני לא שותה ואני לא שותה עם המשפחה
אנונימי
הלו ההורים שלך לא כל החיים שלך יחליטו בשבילך. אתה כבר פאקינג גבר. תהיה השביל עצמך. קח החלטות ותישא בכל תוצאה באחריות
אתמול גם לי היה יום הולדת 18 והזמנתי קוקטייל, אמא שלי דווקא רצתה שאני אנסה חח, קמתי עם בחילה אז כדאי לך קודם לאכול, ולשתות לאט לאט כדי שלא תקום עם בחילה כמוני
באותו הנושא: