6 תשובות
השלישי
השלישי זה הכי גרוע
השני זה פדיחה
הראשון זה בסדר בזמן הזה. כולם מקללים חופשי
שואל השאלה:
מה הקשר זה רק 2
אנונימי
שואל השאלה:
1. לקלל, ולהיות טרול
2. להיות מואשם בהריגתם של מפגינים צעירים
אנונימי
השני.
אהה אז למה לא אמרת לקלל ולהיות טרול? חשבתי שיש הפרדה.
אז השני זה הכי גרוע והראשון זה פדיחה