5 תשובות
תכנסי לmednotes_ בטיקטוק ובאינסטגרם
שואל השאלה:
בבקשה מי שיכול לכתוב לי מה בדיוק עשיתם בקורס, מה למדתם וכו
בבקשה מי שיכול לכתוב לי מה בדיוק עשיתם בקורס, מה למדתם וכו
אתה רק תהיה חובש בטח הנשמה וכולי
אנונימי
סליחה ,אני שולח אנשים לבית חולים ולא עוזר להם כמו במדא כי אני ג'ון סינה ,אז לא יודע
בקורס לומדים ממצגות, כל מצגת נושא אחר, יש מלא מלא מצגות וכל שיעור לומדים בערך שלוש
למשל, טביעה, החייאה, התחשמלות, שטפי דם, חנק, תלייה, מחלות לב, מחלות ריאות, פרכוסים, אלרגיה ועוד הרבה
כמובן לומדים גם להשתמש במכשירים באמבולנס ולעשות החייאה, לחבוש ולקבע ללוח גב
למשל, טביעה, החייאה, התחשמלות, שטפי דם, חנק, תלייה, מחלות לב, מחלות ריאות, פרכוסים, אלרגיה ועוד הרבה
כמובן לומדים גם להשתמש במכשירים באמבולנס ולעשות החייאה, לחבוש ולקבע ללוח גב
באותו הנושא: