15 תשובות
את חייבת פסיכולוג תעבדתי בעבודה שמרוויחים בה יותר כמו מלצרות,אם את לא גרה עם ההורים את יכולה לגור בקראוון כמוני זה חוסך חשמל,שכר דירה וארנונה.
לא תאכל בחוץ,הייתי סתודנט בתל אביב וגרתי ליד האוניברסיטה בקראוון לאף אחד לא היה הכפת
לא תאכל בחוץ,הייתי סתודנט בתל אביב וגרתי ליד האוניברסיטה בקראוון לאף אחד לא היה הכפת
אנונימי
עוד מעט אני מסיים תואר ומחנה את בקראוון במקום אחר,אם אתה גרה עם ההורים אז.חסכת את תמיד יכולה גם לבקש מהם כסף סתם ככה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרוויחה 100 לשעה בעבודה שלי... פשוט אני לומדת מלא כי אני עושה תואר מאוד קשה וכבד אז אין לי הרבה זמן לעבוד
אני מרוויחה 100 לשעה בעבודה שלי... פשוט אני לומדת מלא כי אני עושה תואר מאוד קשה וכבד אז אין לי הרבה זמן לעבוד
אנונימית
מצטער לשמוע על המצב שלך.
תנסי להכין את השטח כדי להסיר דאגות מליבך- חבר שלך רוצה סופש לעצמו- תנצלי את זה לכיוון שלך כדי שלך יהיה זמן לעצמך וככה במקום לחשוב עליו את תקדמי את עצמך בדברים המהותיים.
פסיכולוג זה חתיכת הוצאה, תנסי אולי להשיג פסיכולוג דרך קופח או לפנות לעמותות שמייעצות לצעירים.
פסיכולוגים הם גם לא עד כדי כך יעילים,הם שומעים כל כך הרבה בעיות של אחרים מתישהו הרבה מהם רגילים לזה וכבר לא מגלים יותר מידי אמפתיה, בהצלחה לך מהממת
תנסי להכין את השטח כדי להסיר דאגות מליבך- חבר שלך רוצה סופש לעצמו- תנצלי את זה לכיוון שלך כדי שלך יהיה זמן לעצמך וככה במקום לחשוב עליו את תקדמי את עצמך בדברים המהותיים.
פסיכולוג זה חתיכת הוצאה, תנסי אולי להשיג פסיכולוג דרך קופח או לפנות לעמותות שמייעצות לצעירים.
פסיכולוגים הם גם לא עד כדי כך יעילים,הם שומעים כל כך הרבה בעיות של אחרים מתישהו הרבה מהם רגילים לזה וכבר לא מגלים יותר מידי אמפתיה, בהצלחה לך מהממת
באיזה עבודה את עושה 100 לשעה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מורה לאנגלית בחברה של שיעורים פרטיים וקבוצתיים
אני מורה לאנגלית בחברה של שיעורים פרטיים וקבוצתיים
אנונימית
אני לא יודע איזה תואר את עושה אבל אני למדתי 4 ימים בשבוע ועוד יום אחד עבדתי וזה הספיק לי כדי להתקיים
אנונימי
100 שח לשעה זה מצוין וזה ממש הרבה, מרבית הסטודנטים מתקשים לעבור את ה50 לשעה בעבודה מסודרת.
בקשר להוא שהציע קרוואן- מעניין מה שהוא אומר, אני יודע שבתל אביב מספיק שתחנה את האוטו ליותר מ24 שעות כבר יחשדו באוטו שלך שלא לדבר על חניה בכחול לבן שעולה כסף
בקשר להוא שהציע קרוואן- מעניין מה שהוא אומר, אני יודע שבתל אביב מספיק שתחנה את האוטו ליותר מ24 שעות כבר יחשדו באוטו שלך שלא לדבר על חניה בכחול לבן שעולה כסף
שואל השאלה:
אני לומדת חמישה ימים בשבוע 8 בבוקר עד 6 בערב.... אני עושה הנדסת חשמל משולב פיזיקה ואסטרונומיה ואז נשאר לי רק 6-10 לעבוד כי אני לומדת חמישה ימים בשבוע ועוד אקסטרה קבוצות תרגול בשישי....
אני לומדת חמישה ימים בשבוע 8 בבוקר עד 6 בערב.... אני עושה הנדסת חשמל משולב פיזיקה ואסטרונומיה ואז נשאר לי רק 6-10 לעבוד כי אני לומדת חמישה ימים בשבוע ועוד אקסטרה קבוצות תרגול בשישי....
אנונימית
שואל השאלה:
והקטע בשיעורים הוא שתמיד מישהו מבטל ואז בום נתקעתי וגם כל טיפול שורש שאני עוששה זה 2000 שח ויש לי מלא וצריך לטפל בזה דחוף קיצר אין
והקטע בשיעורים הוא שתמיד מישהו מבטל ואז בום נתקעתי וגם כל טיפול שורש שאני עוששה זה 2000 שח ויש לי מלא וצריך לטפל בזה דחוף קיצר אין
אנונימית
תיסעי לרופאים הערבים הם מהממים
חפשי עמותו כמו הדספייס שנותנות שירות פסיכולוגי חינמי
או תנסי דרך הקופת חולים אבל זה רשימות המתנה של חודשים
אני כבר איזה שנה ברשימת המתנה של 50 שקל ל45 דקות פסיכולוגית בשבוע.
הקפידו אותי בתור אמרו יקח עוד חודשיים אם את צריכה דחוף אין בחינם
הקפידו אותי בתור אמרו יקח עוד חודשיים אם את צריכה דחוף אין בחינם
^ אני הייתי בטיפול חינם דרך עמותת הדספייס ותוך חודש כבר התחלתי מפגשים...