5 תשובות
^כל עוד זה בא מהלב זה הכי טוב.
ככ הייתי רוצה שמישהו יעשה לי את זה, זה מראה שאכפת לך ממנה.
אז ברור שכן, לכי על זה!!!!!!!
ככ הייתי רוצה שמישהו יעשה לי את זה, זה מראה שאכפת לך ממנה.
אז ברור שכן, לכי על זה!!!!!!!
תביאי לה מתנה כלשהי. תמונה שלכם עם כיתוב או משהו .
שואל השאלה:
היי :) רק אומרת שאני לא רואה בעיה בלכתוב למישהו שיר כדי לשמח אותו לווא דווקא קרינג
פשוט לא יודעת אם זה ספציפי יעזור כי אולי יש פה לאנשים רעיונות טובים יותר
היי :) רק אומרת שאני לא רואה בעיה בלכתוב למישהו שיר כדי לשמח אותו לווא דווקא קרינג
פשוט לא יודעת אם זה ספציפי יעזור כי אולי יש פה לאנשים רעיונות טובים יותר
אנונימית
מאודד
אם היא אחת שמעריכה, אז כן.
אם היא אחת שמעריכה, אז כן.
קרינג
באותו הנושא: