16 תשובות
הכלוב בדרך כלל הוא ההוצאה.
גאקו, הם מאוד נאמנים לבעלים שלו
נ.ב אה אבל לא שמתי לב שרשמת לא יקר סליחהה
קוקטייל (ממה שזכור לי, 650-700 ש"ח בחנויות בע"ח)
**לא קונים מחנות חיות אף פעם כלום ושום דבר**

קוקטיילים
אצל מגדל פרטי
300-700 תלוי במוטציה


קוואקר
אצל מגדל פרטי
500+/-

גרינציקים
אצל מגדל פרטי
400-1500 תלוי מוטציה



וכמו שנכתב למעלה
התוכי עצמו זה לא ההוצאה
הכלוב הגדול
לכל אחד מהסוגים האלו אני הייתי מביאה כלוב a10 או אפילו a11 והמחיר של הכלובים האלו
נע בין 500-800 לכלוב

הציוד והאוכל
כופתיות


טיפולים וטרינרים חס וחסה שלא נצטרך
רק להגיע למרפאה
יעלה לך לפחות 300
שואל השאלה:
למה לא מחנות חיות?
אנונימית
1. בחנות חיות אין תנאים לתוכים
בכל חנות שאני הייתי
התוכים חולים, לא מנקים את הכלובים
ממש נוראי לראות
2.
המחיר
קוקטייל רגיל אפור בחנות חיות עולה 500 לערך
אצל מגדל פרטי יעלה 350+/-
שואל השאלה:
איזה סוג נחשב ליותר "טוב" כביכול וחכם?
קוואקר או קריןציק?
אנונימית
א. גרין צ'יק לא קריןציק
ב. קוואקרים יותר חכמים

שני הסוגים צועקים
וצריך לחיות עם זה
הגרינציקים תוכים ליצנים
הם יצעקו ויעשו סלטות ושטויות בכלוב כדי לקבל צומי
גם הקוואקרים
שואל השאלה:
סליחה שאני חופרת אבל נגיד ואני קונה ואני צריכה ללכת לבית ספר ואין אך אחד בבית התוכי יכול להיכנס לדיכאון? מה לעשות אם אין מי שיהיה איתו? (בזמן שאני בבית ספר)
אנונימית
עדיף שתמיד יהיה מישהו בבית איתו
אחרת התוכי משתעמם
ותלוי בסוג התוכי
הוא יכול
1. להתחיל לפרק את הבית
2. להתחיל למרוט את הנוצות

עדיף להימנע משתי הסיטואציות
שואל השאלה:
אבל אין אופציה כזאת.. יש אפשרות אחרת להעסיק אותו איכשהו? משחקים וכאלה?
אנונימית
אפשרי
אבל זה לא יעסיק אותו לכל היום
שואל השאלה:
ואם אני אביא לו עוד תוכי?
אנונימית
אם אתביאי עוד תוכי הוא כאלו לא יהיה לבד וזה
אנונימית
האכלת יד תהרס
עדיף שלא תביאי אם לא תהיי בבית