2 תשובות
באיחור ממש אבל אני יענה
אני קניתי פטיפון לא מזמן ב באג והוא היה ממש זול אני חושבת משהו כמו 300 שקל עוד לא יצא לי להשתמש בו אבל הוא נראה ממש בסדר
אני קניתי פטיפון לא מזמן ב באג והוא היה ממש זול אני חושבת משהו כמו 300 שקל עוד לא יצא לי להשתמש בו אבל הוא נראה ממש בסדר
חוץ מהפטיפונים מזוודה (וגם אלה עם הרמקולים המובנים, אבל הרבה פחות), תקליטים לא נהרסים בכלל.
ממליצה על פטיפונים של safa, חברה מעולה- יש להם דגמים די זולים יחסית כמובן (500-600) עם הרמקולים המובנים, ויש להם גם הרבה יותר יקרים שהם כבר ברמה אחרת.
ממליצה על פטיפונים של safa, חברה מעולה- יש להם דגמים די זולים יחסית כמובן (500-600) עם הרמקולים המובנים, ויש להם גם הרבה יותר יקרים שהם כבר ברמה אחרת.
באותו הנושא: