2 תשובות
וואט דה פאק למה מחקו לי את התשובה והורידו לי אמינות?! פשוט תגידי שאין לך יותר צורך בעבודה הזאת ואת רוצה להתפטר
היי (השם של המנהלת) בוקר/צהריים/ערב טוב, אחרי תקופה נהדרת איתך ועם שאר העובדים לצערי אצטרך למסור את המדים חזרה ולהתחיל במשהו חדש בחיי. אשמח אם תקבלי זאת בהבנה, ומאחל לך ולשאר הצוות רק טוב. (או משהו בסיגנון)
באותו הנושא: