התחברות
הרשמה
איך הקטע הקצר שניגנתי? -
קישור מצורף
12 באוקטובר 2021, 06:18
חוות דעת
נגינה
ביקורת
2 תשובות
יפה!
.
.Sakura
מהמם❤
ס
סיון100
באותו הנושא:
קטע קצר שניגנתי, מה דעתכם עליו?
פסטיגל על הזמן [2007] קטע קצר שניגנתי על גיטרה חשמלית
חוות דעת על הקטע הקצר שניגנתי?
סתם קטע קטן שניגנתי מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על קטע הנגינה שניגנתי כאן?
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת לגבי קטע שניגנתי
איך מה שניגנתי? (קצר ומשמיעה)
מה דעתכם על מה שניגנתי? (קצר)
מה דעתכם על זה (שיר שניגנתי בפסנתר)?
איך מה שניגנתי ?
מה דעתכם על מה שניגנתי?