26 תשובות
למה לפרוש
אנונימי
תשארי 3> זה נורמלי
אני מתכוונת להשאר פה גם אחרי שאמות
זה אחלה, מעשיר את הקהילה
למה לפרוש
שואל השאלה:
האמת שאני פה מגיל 17
לפעמים אני מבקרת פה חח אבל שמתי לב שכולם פה קטנים
האמת שאני פה מגיל 17
לפעמים אני מבקרת פה חח אבל שמתי לב שכולם פה קטנים
אנונימית
תאמת שראיתי הרבה בגילך או בסביבות 22 כזה^
נורמאלי מאוד, אל תפרשי בגלל שילדים אמרו לך שאת גדולה מדי.
זה די מעפן סטיפס בגיל הזה.. אולי מידי פעם תחכנסי כשמשעמם לענות על שאלות אין יותר מידי מה לעשות
כן, זה סבבה
טיפה עצוב אבל בכללי זה בסדר
אני גם די תקוע פה כבר מעל לשלוש שנים
תנסי לשלב askppl תוך כדי.
אני גם די תקוע פה כבר מעל לשלוש שנים
תנסי לשלב askppl תוך כדי.
זה לא עצוב, אתה טועה ומטעה.
עצוב זה סובייקטיבי.
אם זה לא היה מפריע לה היא לא היתה שואלת.
איך אני טועה ומטעה לול ככה נראלי
אם זה לא היה מפריע לה היא לא היתה שואלת.
איך אני טועה ומטעה לול ככה נראלי
אנחנו אוהבים שאת פה
למה זה עצוב זה מעביר את הזמן כמו להיות בטיקטוק או סתם מה שאתם עושים ב25 לא יודעת פייסבןק
אנונימית
גם אני אוהב את זה שהיא פה,
נכון אבל בדרך כלל יש עוד סיבות למה אנשים נמצאים ואם הם ממשיכות כלכך הרבה זמן א...
נכון אבל בדרך כלל יש עוד סיבות למה אנשים נמצאים ואם הם ממשיכות כלכך הרבה זמן א...
היי חח אני גם גדוח מוזמנת לדבר איתי
ולשאלה ברור שזה נוראמלי כל עוד את עוזאת ונותנת מהנסיון שלל והידע שלל למיש צריך פה(:
ולשאלה ברור שזה נוראמלי כל עוד את עוזאת ונותנת מהנסיון שלל והידע שלל למיש צריך פה(:
מתאים בהחלט
מכיר כאן אנשים נשואים
מכיר כאן אנשים נשואים
ליגיטימי
סבבה לגמרי
אנשים זה לא חיסרון פשוט זה יכול להעיד על דברים נלווים, שזה כבר יכול להיות פחות שמח.
למה התחבאתם, גם אני יבוא לפה מפעם לפעם עד שנות העשרים המאוחרות לא משנה מה אני יהיה.
למה התחבאתם, גם אני יבוא לפה מפעם לפעם עד שנות העשרים המאוחרות לא משנה מה אני יהיה.
הכל בסדר זה תלוי בעצמך לא באחרים!
אני לא משווה את זה אבל הרבה מאיתנו לא פרשו ממיקמק : )
אני לא משווה את זה אבל הרבה מאיתנו לא פרשו ממיקמק : )
אנונימי
נורמלי בהחלט
מניח שאפשר אחכ להתקדם באופןפרטי
אם מעודד אותך אני בת 24 וגם נכנסת מידי פעם לפה
תשמעי בתור מישהו בגילך(25) אני מבין את ההתלבטות, אם את מוצאת ערך כלשהוא בשהות באתר אז תישארי מי יודע אולי אם יהיה מספיק מאיתנו האתר יחזור מעט למה שהיה
באותו הנושא: