4 תשובות
שלוום, אני באתי להתרים לאגודת אילן, אגודה לנכים.. אתם מעוניינים לתרום?
אם לא- אוקיי, תודה.
אם כן- תודה רבה זה חשוב מאוד
אם לא- אוקיי, תודה.
אם כן- תודה רבה זה חשוב מאוד
אנונימי
את אילתית? אני גם מתרימה לאילן היום..
"שלום, האם אתם מעוניינים לתרום לאגודת אילן- אגודה לנכים?"
משהו בסגנון לא צריך יותר מידי לתכנן חחח
משהו בסגנון לא צריך יותר מידי לתכנן חחח
שואל השאלה:
לא אני גרה בראשון לציון גם פה מתרימים
לא אני גרה בראשון לציון גם פה מתרימים
אנונימי
באותו הנושא: