9 תשובות
יאללה!
שואל השאלה:
הלהקות האהובות עליי הם korn , slipknot, system of a down, bmth ויש עוד מלא שאני שומעת פה ושם
הלהקות האהובות עליי הם korn , slipknot, system of a down, bmth ויש עוד מלא שאני שומעת פה ושם
סליפנוט הם אחלה
הלהקה האהובה עליי זה מטאליקה
starset, nickleback, all that remains, still remains?
motionless in white!
יש בפייסבוק קבוצה של אוהבי מטאל, מאד פעילה
אין על מטאל. המוזיקה הטובה ביותר, אני מנגן ומפיק אותה.
אני אוהב מטאל אבל לא בא לי קבוצה. איזה להקות את שומעת?
באותו הנושא: