21 תשובות
אצלנו מנהל
מנהל
מנהלת
גם ביסודי הייתה מנהלת
מנהל
ביסודי מנהלת
מנהלת
שואל השאלה:
בינתיים חמש מנהלת!
אנונימית
מנהלת
שואל השאלה:
6! פשי
אנונימית
שואל השאלה:
ו7
ומנהל אחד לול
טוב זה מפתיע לטובה
אנונימית
שואל השאלה:
3 מנהלים 7 מנהלות
אנונימית
מנהלת
מנהלת
אצלי אף פעם לא היה לי מנהל בביתי ספר רק מנהלות
זה לאו דווקא קשור לפמיניזם
יש עבודות שיש בהן אחוז מסויים של גברים ונשים

ומנהלת
מנהלת מדהימה
מנהלת
אוקי
יסודי - שתי מנהלות (היה איזה שנת שבתון או משהו?)
חטיבה ותיכון - שתי מנהלות (אחת פרשה)
בית ספר למחוננים - מנהלת ואחרי מנהל
אף פעם לא למדתי בבית ספר עם מנהל
ביסודי הייתה מנהלת, בחטיבה הייתה מנהלת ובתיכון מנהלת
שואל השאלה:
אוו אנונימי ניצח3>
אנונימית