8 תשובות
איפה פגשת אותו? זה מקום שאת פוגשת אותו תמיד?
שואל השאלה:
הוא נמצא שם הרבה..
הוא נמצא שם הרבה..
אנונימית
שואל השאלה:
זה מקום נראלי של העבודה של אבא שלו נראלי הוא עזר לו..
זה מקום נראלי של העבודה של אבא שלו נראלי הוא עזר לו..
אנונימית
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא
יוצא לי להתקל עם מלא אנשים המון פעמים ולחייך מנימוס אבל טי אפשר לדעת
יוצא לי להתקל עם מלא אנשים המון פעמים ולחייך מנימוס אבל טי אפשר לדעת
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מכירה אותו
לא מכירה אותו
אנונימית
יכול להיות שהוא סתם נחמד
זה מישהו שאת מכירה? אם כן יכול להיות זה סתם מנחמדות ואם לא מכירה אז יש פה משהו
באותו הנושא: