5 תשובות
כן אני נוסעת כל בוקר וצהרים בחרה, במשך 40 בערך (לפעמים יותר..) לבית ספר שבאמת שווה לי ללכת אליו ממלאא בחינות, ולא מתחרטת לרגע:)
ממש לא. זה לא נשמע מגמות טובות בכלל
אנונימי
אם זה התשוקה שלך אז כן
כן אם זה מעניין אותך
באותו הנושא: