4 תשובות
אני עונה מקסימום אני אטעה....
פשוט תעני, אם תטעי לא יקרה כלום ואם תצליחי הכל יהיה בסדר, אבל אם את ממש לא רוצה אז תגידי שאת מעדיפה שלא
מפסיקים להלחץ ❤
אנונימי
כולם.
אני עונה פשוט: אני פחות מעדיפה וזה עובד.