2 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
בכלל לא,
ברזיל יש גם עשירים
אך הרוב מוכי עוני !!
פשע,סמים,אלימות,אקדחים הם דבר שבשיגרה
מצב כלכלי בקרשים
sao paulo יש בה גם מן הקידמה אך יחד עם זאת עדיין פשע חוגג
sao paulo מקום צבעוני עם מהגרים מכל העולם כולל קהילה יפנית ענפה
sao paulo ללא ספק 1 הערים הכי קוסמופוליטיות בעולם חד-משמעית
בשורה תחתונה לא מומלץ לחיות ב-ברזיל
ברזיל יש גם עשירים
אך הרוב מוכי עוני !!
פשע,סמים,אלימות,אקדחים הם דבר שבשיגרה
מצב כלכלי בקרשים
sao paulo יש בה גם מן הקידמה אך יחד עם זאת עדיין פשע חוגג
sao paulo מקום צבעוני עם מהגרים מכל העולם כולל קהילה יפנית ענפה
sao paulo ללא ספק 1 הערים הכי קוסמופוליטיות בעולם חד-משמעית
בשורה תחתונה לא מומלץ לחיות ב-ברזיל
באותו הנושא: