7 תשובות
כהלכה, רק מספר פטמות......
דווקא את האחרון לא ראיתי, אבל בעיקרון זה סידרה דיי צנועה וגם חרדים רואים אותה אז אני מניחה שהיא סבבה...
משמח שזה חשוב לך:)
שואל השאלה:
בעונה השנייה היו פרקים לא הכי צנועים אז אני שואלת אם הפרק הזה כן
אנונימית
למה לא היה צנוע? דווקא לא זכור לי שהיה משהו לא צנוע...
אהה כאילו שהם מתנשקים ושהן הולכות עם מכנסיים?
בכל מקרה אני רוצה לראות היום בע"ה ואז אני אגיד לך:)
ראיתי עכשיו. הוא צנוע
שואל השאלה:
^^לא נו מה אכפת לי אם הם מתנשקים או אם הן לובשות מכנסיים אבל הקטע אם כאילו מדברים שם על דברים לא מתאימים או כמו הפרק הזה עם הציורים
אנונימית
לא. הוא ממש סבבה