3 תשובות
לא.. זה פשוט משהו שאנשים אומרים, כי הם מתרגשים לקבל מתנות. בעיקר כי הם יודעים מניסיון שזה דורש בדרך כלל הרבה מאמץ.
כן הוא לא ניראחי כועז הוא נבוך כזה חח אבל כל הכבוד לך
אם הוא לא הביא לך מתנה אז הוא התכוון שזה מביך שאת הבאת לו והוא לא
באותו הנושא: