6 תשובות
יש מלא תוכנות עריכה לא רק אפטר
שואל השאלה:
^כן אבל מה לעשות שאני לא רוצה לקנות מחשב רק בשביל לערוך אדיטים אני לא על אדיט שעתיים בשביל שיגידו לי "זה לא עריכה"
מה לדעתי וידאו סטאר
בעברי כשערכתי חח אז כאילו כל העמודים שערכו זה כזה אפטר אפקט>וידאו סטאר>אלייט מושן

יש מצב שזה בגלל שלא ראיתי הרבה אדיטים באלייט וגם שם זה מהמם אבל לי היה יותר טוב בוידאו סטאר (פרו)
אנונימית
לי אישית יש אנדרואיד אז ערכתי באלייט מושן, אני חושבת שבשתי האפליקציות אפשר ליצור דברים יפים אבל את האמת, רוב האדיטים בוידאו סטאר ממש דומים כי יש את אותם מעברים ואותם גרפים, באלייט מושן אתה יוצר הכל ובגלל זה הכל גם הרבה יותר מסובך אבל ברגע שאתה לומד את האפליקציה אתה יכול לעשות שם דברים מדהימים
שואל השאלה:
^אל תתחיל. לא רק באפטר אפקטס נחשב עריכה
לערוך בטלפון זה לא נחשב העריכה.