11 תשובות
כנראה אנחנו עם מפחיד.
יש הרבה דברים קריפים שיש בכתב היהודי וכו'.
ועוד על מיני דברים שקשורים.
יש אנשים שטוענים שזה קשור לשטן וזה

מה על מה המינוסים יש באמת אנשים שמאמינים שהסמלים האלה קשורים לשטן
זה לא תמיד וואט? ממתי יש בכלל מגן דוד ואותיות בעברית?
לרוב אלה דברים מהתנ''ך, והתנך שייך גם לדתות אחרות, או לפחות הם משייכים אותו אליו.
בחיים לא ראיתי בסרט אימה מגן דוד או אותיות בעברית..
תמיד מראים צלב על נצרות וכזה
כי זה לא ממש מוכר לאנשים אז זה מתאים לקסמים
שואל השאלה:
או שתמיד הכומרים מדברים בעברית או מברכים בעברית נו
אנונימית
בכל מקרה כל מה שקשור לדת נוצרית / יהודית אומרים שזה מגרש רוחות / שדים וכזה אוליי בגלל זה
הם לא מדברים עברית.
אני לא ממש מבינה בנושא הזה אבל נראה לי שמה שאת מדברת עליו זה לא מגן דוד זה הסימן של השטן או משהו כזה וזה די דומה למגן דוד
וכל הדברים האלה של שדים ורוחות בסופו של דבר מתקשרים גם לדתות ולא חסר סיפורים
וגם כלל הסרטי אימה של ימינו הם של נוצרים שבנצרות יש גם את התנך שלנו אז הכל מתחבר כזה
היהדות תמיד נתפסה כמיסטית יותר ביחס לדתות אחרות, בתור דת עתיקה ביותר ששפתה שפת אלוהים.