6 תשובות
כמה שעות/דקות.
אצלנו זה 3 ימים
שואל השאלה:
באימייל? אם נגיד שלחתי בשישי בקשה ולא ענו לי עד עכשיו אז מסננים אותי או שפשוט עוד לא הספיקו לענות?
באימייל? אם נגיד שלחתי בשישי בקשה ולא ענו לי עד עכשיו אז מסננים אותי או שפשוט עוד לא הספיקו לענות?
אנונימית
הם שכחו לבדוק את המיילים. תתקשרי אליהם.
עדיף להתקשר הם לרוב לא עונים ואם הם עונים זה תשובות קצרות ולא ענייניות
שואל השאלה:
אני לא יודעת מספר
אני לא יודעת מספר
אנונימית
באותו הנושא: