14 תשובות
אממ אצלנו זה חמש
וכן זה כיף
וכן זה כיף
אני מאמינה שיש חסרונות ויש התרונות
אנחנו 5 ולפעמים זה סיוט אבל לפעמים זה גם כיף.
אנחנו 5 ולפעמים זה סיוט אבל לפעמים זה גם כיף.
יש בזה יתרונות ויש חסרונות
כן
אנחנו 7
אומנם קשה כשכולם קטנים
אבל היום זה פצצה, אני ואחיות שלי בהפרש של שנה וארבע, וזה כייף ככ
חברות טובות עם הפרשים קטנים, היום אני מודה על זה
אנחנו 7
אומנם קשה כשכולם קטנים
אבל היום זה פצצה, אני ואחיות שלי בהפרש של שנה וארבע, וזה כייף ככ
חברות טובות עם הפרשים קטנים, היום אני מודה על זה
אצלי זה חמש(כולל אותי) לפעמין יש ריבים ולפעמים ממש כיף לנו ביחד אז הייתי אומרת שכן
כן ואנחנו חמישה
כן ממש אבל יש לי 8 אחים ו2 כלבים ותמיד שמישהו מתחיל איתי אז כל אח מביא את החברים שלו וזה ממש אקשן
כן, די כיף, אצלנו זה שישה
אנחנו חמישה וסבבה רצח כזה חוץ מאחותי הקטנה שבא לי להעיף לה חצי
אנונימי
מי אמר לך שזה כיף אנחנו 11 וזה לא כזה כיף חיים במיוחד שיש עוד בדרך אמא שלי עכשיו בהריון
אנחנו 11 (כולל אותי) ויש לזה יתרונות וחסרונות, כמו בכל דבר :)
אנחנו 7 ילדים וזה לפעמים כיף ולפעמים פחות יש מלא פעמים שהייתי רוצה רק 2 אבל גם מלא רגעים שאני מודה שזכיתי בהם , זה לא כזה מרגיש שונה ולא מרגישים בכמות האחים בכלל אבל תמיד כיף שיש עם מי לצחוק
מלא ריבים, אין פרטיות, כולם מעורבים בחיים שלך, הרבה רעש
אבל מצד שני גם כל מה שאמרתי עכשיו יכול להיות יתרון. זה נחמד לפעמים שיש אקשן ובלאגן וזה. אף פעם לא לבד
אבל מצד שני גם כל מה שאמרתי עכשיו יכול להיות יתרון. זה נחמד לפעמים שיש אקשן ובלאגן וזה. אף פעם לא לבד
אנונימית
אבא שלי גדל במשפחה של 15 ילדים ולפי מה שהוא מספר זה לא היה כיף כל כך... תמיד הטילו על הילדים הקטנים הרבה אחריות (וזה לפעמים היה דיי מסוכן), לא הייתה להם פרטיות
באותו הנושא: