3 תשובות
האינטרנט (הנתונים) לא יעבוד לך וישלחו לך הודעה שאם אתה רוצה להמשיך להשתמש תצטרך לשלם עוד כסף
אם חורגים בדרך כלל משלמים יותר בחלק מהחברות,
באחרות יכול להיות שזה פשוט מפסיק,
מקווה שעזרתי :)
באחרות יכול להיות שזה פשוט מפסיק,
מקווה שעזרתי :)
הגלישה נחסמת, כאילו אוטומטי, לא יהיה לך גישה לאינטרנט.
בד''כ החברה שולחת הודעה לפני במייל או בsms שהחבילה הגיעה ל75% ממכסת הגלישה.
בד''כ החברה שולחת הודעה לפני במייל או בsms שהחבילה הגיעה ל75% ממכסת הגלישה.
באותו הנושא: