9 תשובות
תראי לפעמים אי אפשר לעשות ככ משהו, לא כל טיפול עובד.
לא נורא ממש את יכולה לבקש להוריד הוא לא יכול להכריח אותך לדעתי זה לא כזה נורא יש אנשים שבאמת גרוע מזה ולא מפריע להם וזה מוצדק שאת מורידה למרות שזה לא סיים את העבודה אם זה כלכך הרבה זמן אז עדיף להוריד
זה עשה לפחות את הקדמיות ישרות
זה עשה לפחות את הקדמיות ישרות
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל טיפול עובד?
זה להזיז שיניים לא לרפא סרטן סליחה על ההשוואה
5 שנים זה דבר מטורף אוחי לא היה לכם אז אתם לא יודעים מה זה אומר
בכללי המרפאה שלי דפוקה תור פעם בחודשיים
לא כל טיפול עובד?
זה להזיז שיניים לא לרפא סרטן סליחה על ההשוואה
5 שנים זה דבר מטורף אוחי לא היה לכם אז אתם לא יודעים מה זה אומר
בכללי המרפאה שלי דפוקה תור פעם בחודשיים
אנונימית
ואי הלכת לאורטודנט דפוק. אולי תלכי לפגישת יעוץ אצל אורטודנט אחר? שאת יודעת שהוא טוב. תבדקי. סתם כדי לבדוק אם זה מוצדק הזמן הזה אולי סיום הטיפול לא יהיה כזה יקר
שואל השאלה:
תמיד אפשר שזה יהיה יותר
הלמעלה נראה 90 אחוז כזה
הלמטה 75-80 כי יש שיניים באמצע ישרות אבל הן לא באותו קו כזה מקווה שמובן
אבל גם הרופא הזה מעצבן אוף פשוט שונאת כל מה שקשור לשיניים תמיד רק סבלתי מכל מה שקשור לזה
תמיד אפשר שזה יהיה יותר
הלמעלה נראה 90 אחוז כזה
הלמטה 75-80 כי יש שיניים באמצע ישרות אבל הן לא באותו קו כזה מקווה שמובן
אבל גם הרופא הזה מעצבן אוף פשוט שונאת כל מה שקשור לשיניים תמיד רק סבלתי מכל מה שקשור לזה
אנונימית
אם לדעתך זה נראה יפה ומסודר יחסית השיניים אז תבקשי שיורידו לך
אנונימית
דברי עם הרופא שלך ואם את לא צריכה את הגשר יותר תבקשי שיורידו לך. גם אצלי המצב די דומה.
מה שנרא קל במבט חיצוני הוא לפעמים יותר מורכב מבחינת הביצוע(ניבים כלואים וכ"ו) מה גם שבסופו של דבר זה סך הכל גשר בשיניים,
מאות מיליונים בעולם היו/יש להם גשר ועוד כמה חודשים לא יקרה לך כלום...
מאות מיליונים בעולם היו/יש להם גשר ועוד כמה חודשים לא יקרה לך כלום...
ואי כל אלה שאומרים לך להתגבר על זה מעצבנים. היא מתוסכלת מה קשה להבין. אתם לא עוזרים