5 תשובות
זה נורמלי הייתי שם... אם את לא רוצה פסיכולוג הייתי ממליצה לדבר בכל זאת עם מישהו קרוב אלייך זה משחרר
תהי חזקה3>
תהי חזקה3>
שואל השאלה:
כן, אני לא רוצה לדבר עם פסיכולוגית
על זה.. אבל ניסיתי כבר לדבר עם חברים שלי ומשפחה על זה וזה לא עזר. והרגשתי שאף אחד לא מבין אותי..
אז אני די תקועה
כן, אני לא רוצה לדבר עם פסיכולוגית
על זה.. אבל ניסיתי כבר לדבר עם חברים שלי ומשפחה על זה וזה לא עזר. והרגשתי שאף אחד לא מבין אותי..
אז אני די תקועה
אנונימית
אז זהו שפסיכולוג בדרכ כן עוזר ומבין, את יכולה רק לנסות ולראות איך ילך באמת שלא יזיק לנסות
את חייבת לטפל בעצמך גם אני ככה
אני יודעת שזה מוזר, אבל אני פשוט השתמשתי בשירים, הייתי שמתי שירים עצובים ובכיתי במשך שעות, ואז כאילו שהחלטתי שדי מספיק ואני צריכה לשמוח שמתי שירים שמחים ומקפיצים וכאילו השירים שלטו במצב רוח שלי וגם בכללי עשיתי הפסקה מהטלפון וסדרות וחברות במשך יום-יומיים ונתתי לעצמי להירגע וקראתי וציירתי ושמתי שירים ואחרי זה הייתי הרבה יותר משוחררת ושמחה ממה שהייתי
הייתי פשוט צריכה הפסקה אז אולי גם את
בהצלחה בכל מקרה❤❤
הייתי פשוט צריכה הפסקה אז אולי גם את
בהצלחה בכל מקרה❤❤