5 תשובות
יש מליארדים של אנשים בעולם, למה להתקע על בחור\ה אחד\ת?
תעסוקה בחיים, ולתת לזמן לעשות את שלו... פשוט זה יעבור.
להבין שזאת הייתה חוויה נעימה ולחשוב על הטוב שיצא מזה ולהבין איך להתקדם הלאה.. זה לא קורה בשנייה ויכול להיות שייקח תקופה אבל בסופו של דבר מתקדמים
מצטרפת לשאלה , זה אוכל אותי מבפנים שאני ליטרלי לא יודעת איך הבן אדם נראה עכשיו , איפה הוא איך הוא מרגיש מה הוא עושה , הוא כמו זר בשבילי כרגע
פשוט תדברי איתו, תנסי להראות רגשות, אולי תצליחי להציל את המצב...