10 תשובות
לא את איכותית
תתעלמי מאנשים שמורידים אותך בגלל מה שאת אוהבת.
זה עצוב שאנשים ככה שופטים אנשים אחרים על ממש כלום
שואל השאלה:
יא תודה
אנונימית
לא, מכירה בנות 20 פלוס שרואות
שואל השאלה:
וואו אני מופתעת לטובה :)
אנונימית
תראי איזה סדרות שאת אוהבת.
לדעתי אין בזה שום דבר רע,זאת בסך הכל סדרה.
ממש לא
תעשה\תעשי מה שבא לך!!!
תחשבי\תחשוב מה ליידי באג היית אומרת!!!
אני כמעט בגילך ואני רואה לפעמים ליידיבאג אז כנראה זה לא הולך לעבור בגלל גיל מסוים
חחח ליידי באג זו הסדרה הכי מדהימה שקיימת גם אני רואה אותה זה בסדר
שואל השאלה:
חחחח וואו תודה לכם :)
אנונימית