9 תשובות
ממש תלוי איזה
לדעתי נועה קירל והאלה בסיגנון זה שירים זבל בלי שום משמעות
אבל למשל נתן גושן ואמיר דדון ועוד כל מני הם סבבה פלוס
תלוי איזה סגנון, יש ויש
זה תלוי איזה סגנון
הרוב זבל
אבל יש כמה מעטים שהם נחמדים
יש אחלה היפ הופ שבעולם אצלנו
יש גם פחות
צריך למצוא את האיכות
המוזיקה הישראלית של פעם הרבה יותר טובה לדעתי
e1a
נועה קירל וכאלה אני פחות בקטע אבל נתן גושן וכאלה אני מאוד אוהבת.

אני לא אגיד מוזיקה נהדרת אבל זה לא כישלון
תלוי, יש כיום מוזיקה ישראלית טובה, אפילו מאד, ויש גם זבל. צריך לדעת למה להקשיב...