6 תשובות
רוב הסיכויים שלא, בכל מקרה היא בסך הכל ילדה. תעזבו אותה
זה לא יפה איך שאתה מדבר אליה
מה היא עשתה לך?
זה לא אשמתה שאתה פשוט לא עשר מתוך עשר
מה היא עשתה לך?
זה לא אשמתה שאתה פשוט לא עשר מתוך עשר
שואל השאלה:
אני את יאחתי
אני את יאחתי
אוי פאק
לע
שהיא תגדל היא תבין
שהיא תגדל היא תבין
לא, היא 10/10
אנונימית
באותו הנושא: