8 תשובות
זה תלוי בקצב חילוף החומרים שלך, במשקל בגיל ובגובה.
הכל יחסי... תלוי גם כמה אנרגיה את מוציאה ביום על פעולות יזומות. ספורטאים אולימפיים יכולים לאכול גם 10,000 קלוריות ביום וזה ייחשב מעט עבורם
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
^^^ אני בת 14 עוד מעט , משקל 48 (פחות או יותר) וגובה 1.52/53
שואל השאלה:
אני פעם בשבוע עובדת עם מאמן כושר (אימון למשך שעה)
ובנוסף עוד 1-3 פעמים בשבוע אני עושה הליכה של שעה-שעתיים
לא מאמינה במחשבוני קלוריות האלה בכלל, כל ההתעסקות הזאת מחקה לי כמה חודשים טובים מהחיים ועשתה לי רק רע. ממליצה לך מאוד ללכת לאיש מקצוע מנוסה ולהתייעץ איתו. רק הוא יגיד לך כמה קלוריות את צריכה לניטרלי שלך, חבל עלייך.
שואל השאלה:
בין פעם אחת ל3 פעמים בשבוע אני עושה הליכה ופעם בשבוע עם מאמן כושר אישי
עם המאמן אני לא יכולה להיפגש מעבר גם בגלל הכסף כי זה לא מעט וגם כי כל יום אני מסיימת את הלימודים בשעה 4 ולא תמיד מתאפשר לו להגיע
שואל השאלה:
^ניסיתי , לא התאים לי
שואל השאלה:
לא , פשוט אני עוד לא בת 14 ומותר להיות שם רק עד השעה 19:00 ואני מסיימת את הלימודים בארבע כמעט כל יום וזה פחות נוח לי