8 תשובות
ממש לא, תעשה מה שבא לך. אתה לא חייב להתחבר לסדרות או סרטים
לגמרי לא
זה מאוד חביב ולא תמיד חייבים לצאת וזה
אני חושב שאתה פשוט צריך להיפתח לסדרות/סרטים שאתה תאהב, זה לא קשור לחכמה או משהו..

ולגבי דרמטי/מזוייף
תצפה בסרטים שרשומים לי בביו
אתה לא חייב לראות סדרות אם אתה לא אוהב ולשמוע מוזיקה זה אחלה
וזה שרואים סדרות לא הופך לחכמים יותר אבל מה שכן הפרקים הראשונים בסדרות לרוב משעממים תעבור כמה פרקים ותראה אם אתה מתעניין יותר
זה בסדר גמןר אתה לא חייב לראות סדרות
פשוט תעשה מה שאתה אוהב ועושה לך טוב לא כל אחד מתחבר לסדרות וסרטים
להיפך, רק חוסך זמן לדברים שאתה נהנה מהם
תעשה מה שבאלך חח יש אנשים שלא מתחברים לטלוויזיה וכאלה אז מוצאים לעצמם פנאי אחר.. מי אמר שרק טלוויזיה זה מהנה יש אנשים שמוצאים ספרים ומוזיקה כמהנה וגם זה גורם לך להיות חכם יותר אז זה לא כזה משנה העיקר שאתה עושה מה שאתה אוהב
אנונימית