4 תשובות
כל סרט, מעצב את הדמות הראשית שלו כרצונו, בקומיקסים הרבה דמויות נחשבות רעות, בסרטים של היום משחקים עם זה.
נגיד בסרט הג'וקר הגיבור לא נחשב רע במיוחד.
וגם בסדרה לוקי, הגיבור לא רע.
במקור ונום רע, אבל לא בהכרח בכל מקום שתראה יתייחסו אליו לכזה.
נגיד בסרט הג'וקר הגיבור לא נחשב רע במיוחד.
וגם בסדרה לוקי, הגיבור לא רע.
במקור ונום רע, אבל לא בהכרח בכל מקום שתראה יתייחסו אליו לכזה.
ונום התחיל בקומיקסים כנבל, ואז נהפך לאנטי גיבור עם השנים.
הסרט מציג אותו כגיבור, אבל במקומות אחרים(למשל הסרט ספיידרמן 3 עם טובי מגווייר) הוא מוצג כנבל.
הסרט מציג אותו כגיבור, אבל במקומות אחרים(למשל הסרט ספיידרמן 3 עם טובי מגווייר) הוא מוצג כנבל.
מה שהם אמרו^:)
ובסרטי הסולו שלא הוא לא מוצג כנבל
אבל ***ספוילר לונום 2*** הסצנת קרדיטים של הסרט מראה לנו שבסרטים הבאים הוא כן יהיה דמות רעה ויחשב כממש נבל
ובסרטי הסולו שלא הוא לא מוצג כנבל
אבל ***ספוילר לונום 2*** הסצנת קרדיטים של הסרט מראה לנו שבסרטים הבאים הוא כן יהיה דמות רעה ויחשב כממש נבל
ונום הוא אנטי גיבור
כל דמות בתכלס נוצרת עם המיינדסט של לגרום לך לאהוב אותה, רשע, גיבור או אנטי גיבור
כל דמות בתכלס נוצרת עם המיינדסט של לגרום לך לאהוב אותה, רשע, גיבור או אנטי גיבור