7 תשובות
זה ליחה כנראה אתה מצונן
תשתה תה עם לימון ותנוח
אתה מצונן גם אני הייתי ככה בחופש הגדול
שואל השאלה:
אין לי שום חננה לא מצונן חס וחלילה
אין לי שום חננה לא מצונן חס וחלילה
אנונימי
גם לי לא היה חננה היה רק אחרי הרבה זמן שרק שהישתעלתי
שואל השאלה:
זה בגלל עישון אני מעשן 5 שנמם
זה בגלל עישון אני מעשן 5 שנמם
אנונימי
אז תנסה להיגמל אם אתה יודע שזה בגלל העישון וזה מזיק לך תפנה לאנשים שמתמקצעים בגמילה מעישון
באותו הנושא: