7 תשובות
זה ליחה כנראה אתה מצונן
תשתה תה עם לימון ותנוח
אתה מצונן גם אני הייתי ככה בחופש הגדול
שואל השאלה:
אין לי שום חננה לא מצונן חס וחלילה
אנונימי
גם לי לא היה חננה היה רק אחרי הרבה זמן שרק שהישתעלתי
שואל השאלה:
זה בגלל עישון אני מעשן 5 שנמם
אנונימי
אז תנסה להיגמל אם אתה יודע שזה בגלל העישון וזה מזיק לך תפנה לאנשים שמתמקצעים בגמילה מעישון