4 תשובות
לא יוצאת
הייתי מוותרת כי אני חסרת ביטחון בטירוף
הייתי חסרת ביטחון על הגב והבטן שלי והעירו לי על זה אז ביקשתי שלא ידברו לי על הגב והבטן כי זה נושא יותר רגיש אצלי ומנסה להסתיר כשרני יכולה נגיד לשים חולצות יותר ארוכות או טי שרט במקום חולצות בטן
יש לי דבר כזה, ואני בוחרת לצאת בכל מקרה. לא תמיד יש כח/ מצב רוח ולפעמים זה חזק ממני ואני נשארת בבית, אבל אי אפשר לעצור את החיים שלנו בגלל זה. אנחנו חיים פעם אחת וצריכים לעשות את מה שעושה לנו טוב :)
באותו הנושא: