20 תשובות
69
90
אני ככ רואה את כולם יוצאים עליי עכשיו
אני ככ רואה את כולם יוצאים עליי עכשיו
86 נראלי
80
^^^ באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
כיתה ח'
כיתה ח'
36 נראה לי
54 נראלי זה הכי נמוך
אנונימית
^^^^הגמדה המצוייה
שאלת אותי או את שואלת השאלה? אם אותי אז כיתה ט
שאלת אותי או את שואלת השאלה? אם אותי אז כיתה ט
53 אבל ביסודי
^^שאלתי אותך , ואם את כיתה ט והציון הכי נמוך שלך היה 90 וואלה את גאון במתמטיקה!! חחח
30 כנראה אתם לא זוכרים טוב/משקרים
56 אבל זה היה עוברר בנקודה אחת (מבחן מסכם)
שנה שעברה
שנה שעברה
אבל זה רק ממה שאני זוכרת אולי היה לי ביסודי יותר נמוכים ואני פשוט לא זוכרת
0
עצוב עצוב
עצוב עצוב
40, בכיתה ח'.
76
לא משנה עכשיו שלחו לנו ציונים
קיבלתי 63 סעמק
קיבלתי 63 סעמק
שיאו קיבלתי היום 66 תתגאו
אנונימית
באותו הנושא: