7 תשובות
תגיד אתה חושב שאתה מצחיק כאילו באמת אני רוצה להבין
אתה רק גורם לכת המתנגדים
לצאת בשם יותר רע (לא שחסר כן)
אתה רק גורם לכת המתנגדים
לצאת בשם יותר רע (לא שחסר כן)
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא מתנגד לחיסון
אבל אני לא מתנגד לחיסון
כן בטח בקיצור ילד לך לישון
אני בטוח שלא סיימת אפילו בית ספר
אני בטוח שלא סיימת אפילו בית ספר
אנונימי
זאת חוצפה שאי אפשר לתאר במילים עד עכשיו חשבתי שזה מטורף לגמרי איך שמאלצים אנשים להתחסן עם התו הירוק אבל לא האמנתי שהם עוד יעזו להגיע לרמה הזאת של החוצפה.
אנונימית
^
תגיד שלא הבנת מה זה
מבלי להגיד שלא הבנת מה זה
לא מכריחים אף אחד להתחסן
ועובדה שמלא לא מחוסנים
אלא המטרה של המיזם הזה
זה לאנשים שקשה להם לצאת מהבית
אז מביאים אנשים שיכנסו אותם בביתם
תאמיני לי שאם היו רוצים לחסן בכוח היו כבר מחסנים בכוח ולא מפרסמים את זה במקומות
תגיד שלא הבנת מה זה
מבלי להגיד שלא הבנת מה זה
לא מכריחים אף אחד להתחסן
ועובדה שמלא לא מחוסנים
אלא המטרה של המיזם הזה
זה לאנשים שקשה להם לצאת מהבית
אז מביאים אנשים שיכנסו אותם בביתם
תאמיני לי שאם היו רוצים לחסן בכוח היו כבר מחסנים בכוח ולא מפרסמים את זה במקומות
אנונימי
מה זה "אם היו רוצים לחסן בכח כבר היו מחסנים בכח"?
אוי איזה שטויות זו מדינה דמוקרטית, אי אפשר פשוט לעשות מה שרוצים.
התו הירוק והלחץ החברתי זו הדרך לחסן, הזוי שאנשים עדיין מנסים להכחיש שזו כפייה
אוי איזה שטויות זו מדינה דמוקרטית, אי אפשר פשוט לעשות מה שרוצים.
התו הירוק והלחץ החברתי זו הדרך לחסן, הזוי שאנשים עדיין מנסים להכחיש שזו כפייה
שואל השאלה:
אני לא מחוסן אבל קשה לי לצאת מהבית להגיע למתחם. טוב שהממשלה מתאמצת עבור עצלנים כמוני.
אני לא מחוסן אבל קשה לי לצאת מהבית להגיע למתחם. טוב שהממשלה מתאמצת עבור עצלנים כמוני.
באותו הנושא: