3 תשובות
הפרוזדור יש בה אווירה טובה, היא טעימה ולא יקרה מדי+יש שם לייד את חוף בוגרשוב, אם ילך טוב ותרצו להמשיך תוכלו ללכת לשם.
שואל השאלה:
איזה את/ה ממליצ/ה?
לא עדיף בית קפה?