13 תשובות
כי הם בנים..
למה ברמזים? תהיי ישירה.
זה חלקם מהיותם בנים עזבי
חחח אנחנו סתומים
לא רק בנים גם בנות לא מבינות לפעמים בכללי כעקרון אנשים לא מבינים בכלל רמזים
אולי הוא לא רוצה?
ולמה בנות לא מבינות רמזים??? את לא ראית שהוא רמז לך שהוא לא רוצה ללכת?
כי יש לבנות רמזים לכל דבר.. אצל גבר חשיבה זה דבר פשוט..
חוש חש הבלש!
אני מתה!
הרבה בנים כן מבינים רמזים והרבה בנות לא מבינות רמזים
תלוי בבן אדם ותלוי בהכל
תהיי ישירה, קשה יותר אבל לפחות הוא יבין
אני מתה!
הרבה בנים כן מבינים רמזים והרבה בנות לא מבינות רמזים
תלוי בבן אדם ותלוי בהכל
תהיי ישירה, קשה יותר אבל לפחות הוא יבין
או שהוא הבין ומנסה לרמוז לך משהו
האמת היא שרוב האנשים לא באמת מבינים רמזים, אם את רוצה להגיד משהו אז עדיף שתגידי ישיר.
אנחנו חבורה של מפגרים
אבל גם יכול להיות שהוא פשוט לא מסתכל עלייך ככה והחבר זה הרשת הגנה שלו שלא יקרה משהו......
אבל גם יכול להיות שהוא פשוט לא מסתכל עלייך ככה והחבר זה הרשת הגנה שלו שלא יקרה משהו......
בנים זה עם דפוק לכי תביני