2 תשובות
שואל השאלה:
לא החזקנו ידיים במובן של ללכת ולהחזיק ידיים פשוט אני יושבת מאחוריו בכיתה והוא שם את היד שלו על השולחן שלי ופשוט החזקתי ביד שלו וזה היה לי כיף
יש קטע כנראה ידידים.. מחזיקים ידיים..
אנונימית