10 תשובות
כן.. חלב סויה הרבה יותר טעים לדעתי, אף פעם לא ממש אהבתי טעם של החלב הרגיל..
שואל השאלה:
כאילו אני עכשיו שותה נס עם חלב רגיל, ואני ממש מרגישה את הטעם והוא לא עושה לי טוב בכלל,
שואל השאלה:
אני חושבת שאעבור לגמרי לסויה, זה יותר יקר?
שואל השאלה:
לא התחברתי לחלב שיבולת שועל בכלל דווקא
שואל השאלה:
זה לא למה אני שותה תחליפים, אני שותה מרגישות קלה ללקטוז, כשאין לי אחר אני שותה רגיל בדרך כלל זה דל אבל לאחרונה נכנסתי חזק לתחליפים
שואל השאלה:
החדש, עוד לא ניסיתי!!
בדיוק ההפך, ניסיתי תקופה סויה וכל מיני תחליפים בהמלצות מאנשים ובטענה שלמה לא לנסות אבל זה תמיד היה נורא וחזרתי לחלב רגיל.
N/A
אני שותה כבר שנתיים חלב שיבולת שועל ולא יכולה לגעת בחלב רגיל
אז כנל