8 תשובות
נראלי שכן
ומקסימום אם לא אז זה ברד, אותו טעם
ומקסימום אם לא אז זה ברד, אותו טעם
זה לוקח מינימום ארבע שעות לול
ללכת לישון
כן לילה טוב ילד זר ומאוד מוזר
שואל השאלה:
חחחחחחחחח אני בוכה!!
חחחחחחחחח אני בוכה!!
אנונימית
שואל השאלה:
שעה? זהו?
שעה? זהו?
אנונימית
תכיני כזה
לוקח איזה שעה עד שזה קופא אבל אם אין לך בעיה אז לכי על זה
לוקח איזה שעה עד שזה קופא אבל אם אין לך בעיה אז לכי על זה
כחי פטל עם קצת חול תדמיני שזה ארטיק שנמס שמחה שעזרתי(:
באותו הנושא: