2 תשובות
הפסד שלי?
רק ל-2% מהעולם יש עיניים ירוקות (אם ישלך עיניים ירוקות)


עריכה: יש לי עוד אני דקה מוצאת ואגיד לך


עריכה2: הפסד שלי?
כל החברים שאלו אותי איך לא סיימתי עם זה קודם


הפסד שלי?
הייתי צריכה לשכנע את חברות שלי ואת עצמי שאתה פשוט לא פוטגני


הפסד שלי?
כן אתה צודק

זהו
שואל השאלה:
שכאילו כותבים בטיקטוק



"הפסד שלי?"
ואז המשך
אנונימית