10 תשובות
"בוקר מזעזע לך" סתם תרשמי
"גם לך"
"גם לך"
לאלא בוקר מושלם לך
בוקר מושלם גם לך
צכתבי "איך בוקר מושלם עם הודעה ממך?"
שואל השאלה:
הוא ידיד... זה בסדר לרשום "איך בוקר מושלם עם הודעה ממך" ?
לא נראלי מתאים...
הוא ידיד... זה בסדר לרשום "איך בוקר מושלם עם הודעה ממך" ?
לא נראלי מתאים...
אנונימית
אם את לא אוהבת אותו תשלחי ואם את כן אז תכתבי אמן או גם לך
בוקר אור.
שואל השאלה:
רפונזל^
רשמתי.... הוא רשם " איך או אין?"
מה לענות??
רפונזל^
רשמתי.... הוא רשם " איך או אין?"
מה לענות??
אנונימית
בוקר טוב גם לך נבלה
"בוקר"
באותו הנושא: