10 תשובות
כן ממש יפה
ואת יכולה גם לקרוא לה קאי
כן קאיה זה שם ממש יפה לכלבה
אנונימי
כןן ואו
כן זה מהמם
כןכןכןכן
כן
כןן קאיה זה מיוחד ויפה
כן שם מהמם
כן
באותו הנושא: