6 תשובות
סתכל/י במראה ולא משנה אם את/ה לא אוהב/ת את מה שאת/ה רואה תגיד/י לעצמך "אני יפה , אני יפה , אני יפה.." לפחות איזה שבע דקות מול המראה שאת/ה אומר/ת את זה תאמינ/י לי תרגיש/י טוב יותר ורק שתדעי אני בטוחה שאת/ה מהממ/ת ופשוט את/ה לא הטעם של עצמך . מכירה את ההרגשה (:
שואל השאלה:
עשיתי את כל זה במשך חודש וזה לא עזר בכלל אני מרגישה אותו דבר
עשיתי את כל זה במשך חודש וזה לא עזר בכלל אני מרגישה אותו דבר
תקשיבי אני בטוחה שאת ככ יפה.
אם את רזה או מלאה
גבוהה או נמוכה
מתולתלת או עם חלק
שחורה או לבנה
כל דבר שיש בך הוא ברכה כל הדברים שאת הם ברכה תעריכי את זה . השיעור הכי קשה בחיים שלנו זה ללמוד לאהוב את עצמך . מקווה שתצליחי לאהוב את עצמך ואת כל כולך בזמן הקרוב 3>
אם את רזה או מלאה
גבוהה או נמוכה
מתולתלת או עם חלק
שחורה או לבנה
כל דבר שיש בך הוא ברכה כל הדברים שאת הם ברכה תעריכי את זה . השיעור הכי קשה בחיים שלנו זה ללמוד לאהוב את עצמך . מקווה שתצליחי לאהוב את עצמך ואת כל כולך בזמן הקרוב 3>
שואל השאלה:
מנסה כבר מכיתה ו לא עובד וגם הקטע זה שאני עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות ופשוט אני כל הזמן ראיתי בסדרות שכל הדמויות עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות יפות ובגלל זה לא כל כך התייחסתי למראה החיצוני שלי ועכשיו זה פשוט קשה מידיי וזה פשוט דפק לי את החיים
מנסה כבר מכיתה ו לא עובד וגם הקטע זה שאני עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות ופשוט אני כל הזמן ראיתי בסדרות שכל הדמויות עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות יפות ובגלל זה לא כל כך התייחסתי למראה החיצוני שלי ועכשיו זה פשוט קשה מידיי וזה פשוט דפק לי את החיים
שואל השאלה:
מה השיטה?
מה השיטה?
בוקר טוב.
אין שיטה לאהוב את עצמך. תוציאי את זה מהראש שלך כי זה לא קיים
את יודעת למה? כי את אוהבת את עצמך עכשיו, אבל את לא רואה את זה.
את חושבת שהמחשבות הביקורתיות שלך הן האויב אבל הן לא. מגיל קטן חינכו אותך להאמין שרק אם תהיי מישהי אחרת תהיי ראויה לאהבה ואת הפנמת את המסר.
את ביקורתית כלפי עצמך וכלפי המראה החיצוני שלך כי עמוק בפנים יש לך את האמונה הזאת שאם תאהבי את עצמך כמו שאת בחיים לא תוכלי להיות יפה מוצלחת, חכמה. כי לימדו אותך שיש תנאים לאהבה.
בגלל זה המחשבות האלה שאת לא מספיק יפה ואת לא מספיק טובה נמצאות אצלך, כדי להגן עלייך שלא תשארי כמו שאת, כי מי שאת זה לא מספיק טוב? נכון?
תפקחי את העיניים.
אם היית צריכה להיות בלונדינית עם עיניים כחולות, היית נולדת ככה. זה פשוט מאוד! זה כמו שיש מיליון פרחים בעולם ואת לא אומרת שפרח אחד יפה יותר מהשני, ככה זה עם בני אדם. כל אחד יפה בדרך שלו וגם את יפה בדרך שלך.
אין שיטה לאהוב את עצמך. תוציאי את זה מהראש שלך כי זה לא קיים
את יודעת למה? כי את אוהבת את עצמך עכשיו, אבל את לא רואה את זה.
את חושבת שהמחשבות הביקורתיות שלך הן האויב אבל הן לא. מגיל קטן חינכו אותך להאמין שרק אם תהיי מישהי אחרת תהיי ראויה לאהבה ואת הפנמת את המסר.
את ביקורתית כלפי עצמך וכלפי המראה החיצוני שלך כי עמוק בפנים יש לך את האמונה הזאת שאם תאהבי את עצמך כמו שאת בחיים לא תוכלי להיות יפה מוצלחת, חכמה. כי לימדו אותך שיש תנאים לאהבה.
בגלל זה המחשבות האלה שאת לא מספיק יפה ואת לא מספיק טובה נמצאות אצלך, כדי להגן עלייך שלא תשארי כמו שאת, כי מי שאת זה לא מספיק טוב? נכון?
תפקחי את העיניים.
אם היית צריכה להיות בלונדינית עם עיניים כחולות, היית נולדת ככה. זה פשוט מאוד! זה כמו שיש מיליון פרחים בעולם ואת לא אומרת שפרח אחד יפה יותר מהשני, ככה זה עם בני אדם. כל אחד יפה בדרך שלו וגם את יפה בדרך שלך.
אנונימית