7 תשובות
שואל השאלה:
היא עדיין יפה מסתבר
אנונימי
עברו 6 שנים... זו הייתה כיתה ו...
היא התבגרה מאז...
לך על זה ותתחיל איתה
אם היא יפה ויש לה אופי חרא למה שבכלל תחשוב על להתחיל איתה? ועזוב את מה שכתבת די זה היה ב-ו
אם היא אחלה אז למה לא
שואל השאלה:
אולי האופי השתנה, גם היא אמרה את זה כי היא חשבה שאמרתי עליה בהתחלה מילים געזניות על זה שהיא רוסיה אבל בכלל לא אמרתי שום דבר רע
וגם זאת הקראשית מכיתה ו זה יהיה מצחיק
אנונימי
אה הבנתי
טוב היא צדקה כאילו אם היא חשבה שקיללת אותה אז כל הכבוד לה שהיא החזירה
תשלח לה הודעה
שואל השאלה:
היא החזירה ממש חזק אני זוכר, כאילו כל הלב שלי התפוצץ מכאב כי אהבתי אותה
אבל זה היה פעם מי זוכר...
אנונימי
מכירה את זה, זה כאילו כל מה שחשבת עליה בשניה יורד למטה ואתה חושב על כמה זבל היא
אבל גם צודק שזה היה פעם וצריך להתחיל מחדש