7 תשובות
*תשובה טרנסופובית*
לא הבנתי למה צריך... תתקנו אותי אם אני טועה אבל
טרנסג'נדרית היא בת וטרנסג'נדר הוא בן....
אנונימית
כי רשום שם מאיזה מין אתה. לא מגדר. מגדר תרשמי אצלך בביו .
^מה זה משנה איזה מין אתה? הרי צריך רק לדעת באיזה לשון פנייה לפנות.
ומצטרפת לשאלה.
אנונימית
ככה המערכת בנוייה ואין מה לעשום עם זה^
^^^^^היי אנונימית יש הרבה יותר מגדרים לשונות פנייה מאת/היא הוא/אתה.
נגיד נונ בינרי שזה אנשים שהלשון פנייה שלהם הוא הם/אתם, לדוגמה: "הם מעדיפים לאכול פיצה בשולחן השני" "אתם יכולים להעביר את המלח?".
אנונימית
לא יוסיפו למפתחים לא ממש אכפת מהאתר