7 תשובות
*תשובה טרנסופובית*
לא הבנתי למה צריך... תתקנו אותי אם אני טועה אבל
טרנסג'נדרית היא בת וטרנסג'נדר הוא בן....
טרנסג'נדרית היא בת וטרנסג'נדר הוא בן....
אנונימית
כי רשום שם מאיזה מין אתה. לא מגדר. מגדר תרשמי אצלך בביו .
^מה זה משנה איזה מין אתה? הרי צריך רק לדעת באיזה לשון פנייה לפנות.
ומצטרפת לשאלה.
ומצטרפת לשאלה.
אנונימית
ככה המערכת בנוייה ואין מה לעשום עם זה^
^^^^^היי אנונימית יש הרבה יותר מגדרים לשונות פנייה מאת/היא הוא/אתה.
נגיד נונ בינרי שזה אנשים שהלשון פנייה שלהם הוא הם/אתם, לדוגמה: "הם מעדיפים לאכול פיצה בשולחן השני" "אתם יכולים להעביר את המלח?".
נגיד נונ בינרי שזה אנשים שהלשון פנייה שלהם הוא הם/אתם, לדוגמה: "הם מעדיפים לאכול פיצה בשולחן השני" "אתם יכולים להעביר את המלח?".
אנונימית
לא יוסיפו למפתחים לא ממש אכפת מהאתר
באותו הנושא: