2 תשובות
קינקי
לי קרה שאמרו שאין שבר ביד אבל כן היה שבר, את יכולה לחכות עוד כמה זמן ואם הכאבים לא עוברים תפני לרופא תעשי צילום אל תשארי עם זה ככה