התחברות
הרשמה
לפני חודשיים נקעתי את הרגל ועשו לי צילום ולא ראו שבר או משהו רציני ואמרו לי לנוח אני כבר הולכת על הרגל
אבל עדיין יש לי כאבים מה אפשר לעשות עם זה?
7 באוקטובר 2021, 21:44
כף הרגל
נקע
כפות רגליים
מכה
2 תשובות
קינקי
א
אימותר
לי קרה שאמרו שאין שבר ביד אבל כן היה שבר, את יכולה לחכות עוד כמה זמן ואם הכאבים לא עוברים תפני לרופא תעשי צילום אל תשארי עם זה ככה
מ
מה לרשום פה הכל תפוס
באותו הנושא:
נפלתי ואני חושבת שנקעתי את הרגל איך לדעת אם נקעתי?
נקעתי את האצבע ברגל (הרביעית) לפני חודשיים בערך
נקעתי את הרגל יום אחרי שהמורה שלי נקעה אותה. יכול להיות שהנקע עשה לי עין הרע ובגלל זה גם נקעתי?
נקעתי את הרגל ימין ויש לי טסט עוד יומיים לבטל אותו ?
נקעתי את הרגל ובתור רקדנית מרגישה ריקנות..
איך אני יודעת אם נקעתי את הרגל או לא?
איך יודעים אם נקעתי את הרגל?
נקעתי את הקרסול לפני חודשיים+ ועדיין כואבת לי הרגל זה נורמלי? ואם לא אז מה יכול להיות הגורם לזה?
נקעתי את הרגל לפני חודש וחצי
לפני חודשיים קיבלתי מכה בציפורן ברגל,עדיין נשאר שם שטף דם מתחת לציפורן,זה לא יעבור?
לפני חודשיים בערך נקעתי את האצבע